• Webshop + 500m² winkel
  • GRATIS verzending boven € 50,-
  • 14 dagen bedenktijd
  • Klantbeoordeling 9,0
  • Hulp of advies? +31 (0)184 411016

Klantenservice

Verzenden
  • Ik wil iets als cadeautje verzenden

    • Ik wil iets als cadeautje verzenden

      Dat is bij ons mogelijk. U kunt dit kenbaar maken op het bestelformulier bij "Notitie". Onze medewerkers maken van uw bestelling dan een feestelijk cadeau.

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    • Leveringen
      Al onze leveringen gaan via PostNL. Dit garandeert een snelle en betrouwbare levering waarbij altijd 2 bezorgpogingen worden gedaan. Bij afwezigheid wordt het pakket nog 3 weken lang op het dichts bijzijnde postkantoor bewaard.
      Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, kun je het volgen met de PostNL-pakketcode op de website van PostNL. Je vindt deze code in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen is niet te volgen via de website van PostNL.

  • Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?

    • Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?
      In principe wel, soms komt het voor dat gewicht of de grootte van het pakket aanleiding geven tot meerdere pakketten van één bestelling.

  • Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

    • Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
      Uiteraard, dit vormt geen enkel probleem mits het maar duidelijk is aangegeven op het bestel formulier.

  • Kan ik een bestelling buiten Nederland en België laten bezorgen?

    • Kan ik een bestelling buiten Nederland en België laten bezorgen?
      Dit is geen probleem, maar doen wij alleen op aanvraag en in overleg, dit i.v.m. de afwijkende verzendkosten.

  • Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken met de Track & Trace code

    • Het is mogelijk dat er een storing is in het systeem van PostNL. Ook kan het zijn dat u te vroeg heeft gezocht in het systeem, probeer het na 20.00 uur nog eens. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, is deze te volgen met de PostNL pakketcode. Je vindt deze code in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen zijn niet te volgen via de website van PostNL.

  • Product retour sturen

    • Product retour zenden
      Een bestelling kan binnen de wettelijke termijn van 14 dagen zonder opgave van reden retour worden gezonden. Binnen deze termijn, kunt u het artikel bekijken en beoordelen, zoals u dat ook in onze fysieke winkel kunt doen. De retour termijn gaat in op de dag van ontvangst en het artikel in uw bezit is gekomen.

      U mag het artikel alleen retour zenden indien;

      • Het compleet is.
      • Niet gebruikt is.
      • Onbeschadigd is.
      • Het nog in de originele en niet beschadigde verpakking zit.
      • Er overleg is geweest met één van onze medewerkers.

      De kosten van het retour zenden zijn voor uw eigen rekening.

Contact

Openingstijden:

dinsdag - vrijdag
donderdag
zaterdag
zondag & maandag
10.00 - 17.30 uur
10.00 - 21.00 uur
10.00 - 17.00 uur
gesloten


Waar vind je ons? Locatie
Klantbeoordelingen (9,0/10) 99% van onze klanten beveelt ons aan!
Voordelen
  • Ruim 50 jaar ervaring
  • Echte vakkennis van de experts
  • Persoonlijk & deskundig advies
  • Veilig bestellen en betalen
  • Webshop, winkel en showroom
Winkel en Webshop

Onlinebestek.nl is dé online bestekwinkel met het grootste assortiment en de bekendste merken, tegen prijzen die ver onder de winkel adviesprijzen liggen. Onlinebestek.nl is onderdeel van Hensbergen Serviezen V.O.F. te Sliedrecht.

Contact

Openingstijden:

dinsdag - vrijdag
donderdag
zaterdag
zondag & maandag
10.00 - 17.30 uur
10.00 - 21.00 uur
10.00 - 17.00 uur
gesloten


Waar vind je ons? Locatie
Veilig betalen en betrouwbare verzending met:
ideal mister_cash postnl visa
Bezoek ook onze andere websites:
Menu Bezoek ook onze andere websites: